שירות לקוחות
מעדניית רנטו שמחה לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה
054-6700937
Office@renatodeli.co.il
מושב שדה אליעזר, 1220500
שאלות נפוצות
בשמחה רבה, אנחנו בחרו באפשרות “איסוף עצמי” בעת ביצוע ההזמנה וצרו איתנו קשר טלפונית או בוואטסאפ לתיאום משותף של מועד המשלוח המדויק.
בהחלט כן. רנטו מכיר אנשים בכל רחבי הארץ וניתן למצוא פתרון בתשלום לכל נקודה במדינת ישראל.
יתן לבטל כל הזמנה שטרם סופקה, בהתאם לתקנון האתר.
ניתן להחליף מוצר בהזמנה שבוצעה, במידה וטרם סופקה. לאחר ביצוע ההזמנה לא יתבצעו חילופים במוצרים. במידה ונתקלתם בבעיה מיוחדת או בתקלה במוצר – יש לפנות לשירות הלקוחות של רנטו לקבלת מענה פרטני.
אישורי הזמנה נשלחים באופן אוטומטי למייל. יש לבדוק בדואר זבל או בתיקיית ספאם כדי לוודא קבלת האישור. במידה ועדיין לא הצלחתם לאתר את אישור ההזמנה – אנא כתבו לנו בוואטסאפ או במייל ונטפל בשחזור אישור ההזמנה בהקדם.